Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 20 listopada 2014

Tydzień minął od ostatniego postu. I przez ten tydzień nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. No może poza małym postanowieniem, celem który sobie postawiłam.
A dokładnie dzięki 2 osobą które mnie do tego pchnęły, mówiąc: "dasz radę", "jesteś dobra w tym co robisz". Tylko szkoda, że mi właśnie tej pewności siebie brakuje.
Ale do rzeczy.
Postanowiłam spróbować swoich sił w wizażu. Kocham to robić, kocham tworzyć różne stylizacje. Gdy maluję czuję że to właśnie jest to co kocham. To moja pasja.
Za namową przyjaciółki dodałam zdjęcie na portal społecznościowy.
Odzew był niesamowity.
A potem jeszcze oferta współpracy :)
To przekonało mnie żeby działać!
W poniedziałek zaczynam współpracę z Antua Photo która zapowiada się bardzo owocująco :)
Pomysłów jest wiele :)
Przedstawiam wam dwa z nich ;)


Co sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz