Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 27 października 2014

Płatki oczyszczające na nos

Witam Was cieplutko w ten zimnnny październikowy wieczór.
Dziś postanowiłam przedstawić wam produkt który kupiłam z czystej ciekawości. 

Głęboko oczyszczające płatki na nos.


Cena: 2.50 zł ok./szt.














Od producenta : Płatki wnikają głęboko w pory, dokładnie oczyszczając skórę z tłuszczu i zanieczyszczeń. Skutecznie usuwają istniejące wągry oraz zapobiegają powstawaniu nowych. Pozostawiają skórę czystą i doskonale gładką.
Działanie:
  • skutecznie likwidują wągry
  • usuwają zanieczyszczenia i nadmiar sebum
Sposób użycia:











Działanie:
Płatki przyklejają się łatwo, jeśli jednak mamy problem z przyklejeniem to postępujemy tak jak radził producent - delikatnie zwilżamy wodą. Czy płatki rzeczywiście oczyszczają nos? Hmm... Po pierwszym użyciu nie liczmy na jakieś meeega efekty, zwłaszcza gdy oczyścimy twarz tylko poprzez umycie. Owszem wągrów jest mniej, ale efekt nie jest aż tak powalający. Natomiast gdy zrobimy sobie przed użyciem plastrów parówkę np. z ziół , która zmiękcza nam skórę, wtedy plastry sprawdzają się znakomicie. Oczyszczają nos ze wszystkich zanieczyszczeń.

Moja opinia:
Cieszę się i zdecydowanie nie żałuje że kupiłam ten produkt. Dzięki tym plastrom w końcu pozbyłam się zanieczyszczeń z nosa z którymi zaciekle walczyłam przez długi czas.
Cena produktu jest naprawdę niska. Jedynym minusem dla mnie jest to że w opakowaniu jest tylko jeden plasterek. 
Produkt godny Polecenia

Ocena :

5/6






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz